Реклама

Квитки в кремль екскурсії

У Казані оглядову екскурсію по місту можна подивитися на червоному двоповерховому автобусі. я так зрозуміла що квиток єдиний, на весь день. можна виходити на зупинках, а потім сідати на Слуда такий же. ми сіли покатати заради Кирюхи, але він теж зажадав собі навушник і слухає екскурсію) ℹ400 дорослий квиток. Сісти можна у Кремля або на Баумана / Пушкіна, але ми проголосували і зловили його просто так) а ще мені подобається оформлення вело-маршруту, з інформаційними стендами і опорними точками # казань # туризм

День в Коломиї.

А де ми сьогодні були? ..... Так, так ... У Коломиї! Все остаточно вирішилося вчора ввечері. А коли з ранку прокинулися, і я побачила таку прекрасну сонячну погоду, радості не було меж. Виїхали близько 9 ранку, в 11 були на місці. Від Південно-Західної до Коломни 130 км. Несподівано перед нами виросли стіни Коломенського Кремля. Ми хотіли поїхати прямо, але вчасно побачили і згорнули.

19 квітня 2017, 15:01

Екскурсія в Музей Космонавтики 7-12 років 23.04 в 17-15. жива Планета

Збираю групу на екскурсію - інтерактив в Музей Космонавтики для дітей 7-12 років з батьками 23 квітень неділя о 17.15 на програму "Жива планета" в Музей космонавтики (м. ВДНХ, пр-т Миру, 111). ПРОГРАМА викуповувати ЦЬОГО ТИЖНЯ! ЗАЛИШИЛОСЯ 9 местЕто інтерактивне, цікаве космічне пригода, взяти участь в якому буде цікаво і дітям, і дорослим. Разом з екскурсоводом і аніматором кожен відчує себе підкорювачем космічних просторів. Юні дослідники зануряться в світ непізнаного, побачать перший космічний корабель «Восток», дізнаються, навіщо на орбітальної космічної ...

Календар розвитку дитини

Ми розповімо вам реальні історії наших матусь, які пройшли через це або проходять прямо зараз!

Юлія

17 квітня 2017, 11:54

19 квітня 2017, 15:00

Екскурсія в Музей Космонавтики 7-12 років 23.04 в 17-15. жива Планета

Збираю групу на екскурсію - інтерактив в Музей Космонавтики для дітей 7-12 років з батьками 23 квітень неділя о 17.15 на програму "Жива планета" в Музей космонавтики (м. ВДНХ, пр-т Миру, 111). ПРОГРАМА викуповувати ЦЬОГО ТИЖНЯ! ЗАЛИШИЛОСЯ 9 місць Це інтерактивне, цікаве космічне пригода, взяти участь в якому буде цікаво і дітям, і дорослим. Разом з екскурсоводом і аніматором кожен відчує себе підкорювачем космічних просторів. Юні дослідники зануряться в світ непізнаного, побачать перший космічний корабель «Восток», дізнаються, навіщо на орбітальній ...

Активний відпочинок

Обговоріть вашу тему в співтоваристві, дізнайтеся думку активних користувачів Бебіблога

Перейти до спільноти

Irina

23 вересня 2016, 12:53

Казань

У Антона в цьому році новий класний керівник-дядечко. Учитель російської та літератури. Діти в минулому році були від нього без розуму (подивимося що буде в цьому). Він тягає їх на екскурсії, в музеї і театри, навіть в футбол грає. У минулому році, зі своїм класом, він їздив в нижній Новгород. Всім так сподобалося, що в цьому році вирішили повторити, тільки в Казань. На 4 дні. Їдуть не тільки наші- і з інших сьоме і старшокласники. Ціна ...

17 квітня 2017, 11:52

17 квітня 2017, 12:00

Екскурсія і Будинок музики

11 квітня ми дружною компанією ходили на ексурсія "Таємниці, секрети і загадки Кремля", дуже пізнавальна екскурсія, дуже ерудований екскурсавод, слухали всі відкривши рот, тому що мова йшла про таке, чого на "класичної" екскурсії ніколи не розкажуть. Мені, як це вже і прийнято, квиток оплачувала мій лідер. Для гостей квиток коштував всього 400руб.

Чарівність Франції і Казкової Ірландії - концерти для малюків

МУЗИЧНІ ВИХІДНІ ДЛЯ ДОРОСЛИХ І МАЛЮКІВ Кожні вихідні ми, проект "Разом з мамою", проводимо концерти живої музики для батьків з маленькими дітьми від 1-го місяця і спектаклі для дітей. З розкладом можна ознайомитися нижче. Ви можете вибрати улюблений жанр: класику, джаз, рок-н-рол, етнічну музику, щоб приємно і з користю, як для вас, так і для ваших малюків, провести сімейне дозвілля. Дітям можна підходити до музикантів ближче, танцювати, малювати, просто сидіти на пледі в обнімку з вами. А ще у них ...

Читати повністю... Читати повністю Violetta

25 квітня 2016, 18:17

Останкінська телевежа

Люблю такі екскурсії: чітко організована, коротка, динамічна, залишає приємні враження і спогади! Навіть мій 7-річний шілопоп не встиг засумувати! Фото з Інету.

музей Дарвіна

Коли я набігами буваю в Москві, намагаюся відвідати якісь цікаві місця. Зазвичай в розпорядженні є пара днів. В один зі своїх візитів я вирішила влаштувати рейд по московським музеям. Першим був музей вітчизняної війни. Дуже цікаво було подивитися на експонати, представлені в експозиції, але чогось не вистачало. Чого саме, я зрозуміла трохи пізніше, коли з'явився екскурсовод з групою. Не вистачало якісного цікавої розповіді, так як просто подивитися на предмети старовини не так цікаво, як ще й дізнатися їх історію і ...

Читати повністю... Читати повністю Ольга

14 жовтня 2016, 21:22

У суботу в Ізмайлово

Ізмайловський острів ► Коли: 15 жовтень Ізмайлово було колись одній з підмосковних царських садиб, яка досягла свого розквіту за царя Олексія Михайловича. Царський палац з двома храмами і оточували його будівлями розташовувався на острові, утвореному в результаті з'єднання двох ставків. На острові були побудовані Государев двір і церква Покрова Пресвятої Богородиці. У XVIII столітті Ізмайлово залишалося царською резиденцією, а в 1850 році тут відкрилася Ізмайлівська Миколаївська військова богадільня. Сьогодні Ізмайловський острів є одним із затишних місць сучасної Москви, де пам'ятники ...

Один день в Коломиї

В останній раз ми були в Коломиї років 7-8 назад, коли у нас ще не було дітей, і ми з чоловіком об'їздили все Підмосков'ї)) А сьогодні побували в Коломиї вже з дітьми (двойняшкам 5,3, молодшому 2,4) і здивувалися, скільки всього цікавого там з'явилося за цей час! Одні костюмовані екскурсії чого варті! Спочатку планували поїздку на вихідні з ночівлею, але не склалося - так що приїдемо сюди ще раз, щоб подивитися те, що сьогодні не встигли ...

Ростов Великий, як це було

Ростов Великий На сьогоднішній день, це місто, що має майже 12 в історію, і пережив чимало подій, являє собою провінційне містечко, з доглянутою центральною вулицею, і великою кількістю пам'яток. Як і в багатьох інших стародавніх містах Росії і України, основні визначні пам'ятки - культові споруди. Чому саме культові? Відповідь лежить на поверхні. Саме храмові споруди були найбільш трудомістких і дорогими, але тому були споруджені з каменю, довговічного матеріалу. Імемнно культові споруди при війнах, пожежах та інших катаклізмів відбудовувалися й реставрували заново. Головною визначною пам'яткою ...

Читати повністю... Читати повністю Antonina

22 січня 2016, 1:05

Москва в лютому

Добридень! Я до вас за порадами. У лютому ми з сім'єю (чоловік, дочка 6ти років і я) випадково будемо в Москві 4 дня. Я вигадую план як ці 4 дні провести з максимальною користю. Чоловік і дочьпо російськи не говорять, але дуже допитливі, їх, а головне чоловіка, цікавить буквально все, але тільки щоб це "все" було максимально автентичним (не тільки російським, але і пост-радянським з усім його розмаїттям). Ми в Росії були тільки раз, влітку - повний захват від ...

Читати повністю... Читати повністю Оксана

18 січня 2014 року, 1:16

Ленінські гірки. Жовтень 2013.

Тільки приїхавши в Москву десять років тому, я тут почала штурмувати місцеві визначні пам'ятки. Мені було цікаво абсолютно все: театри, музей, монастирі і храми, підмосковні садиби! Та хіба мало цікавого може знайти недосвідчений глядач в дорогий нашої столиці! Але ось Ленінські Гірки залишилися якось осторонь. Треба виправлятися, вирішили ми, і в одне жовтневий ранок вирушили вивчати місцеві краси.

Читати повністю...

місто пряників, самоварів і крутого музею зброї)

да-да, Тула! моя невгамовна натура пересилювала лінь і вирішила відвідати Тулу, показавши її дітям і чоловікові. їхали одним днем, тим більше від нашої дачі до центру Тули всього 112 км - година їзди. маленьке містечко, затишний в туристичному центрі, але роздовбаний; навіть в тому ж центрі але п'ятьма кроками в сторону від туризму. їздили двома сім'ями і на двох машинах. парковки платні, оплачувати легко смской - прям на кожній парковочке стенди покрокові і коштує недорого якось. вихідні і після 19-00 ...

Читати повністю... Читати повністю натка

20 листопада 2015 року, 10:59

Ярославль. День перший

Розповім про те, як ми побували в славному місті Ярославлі. Ми-це я і моя систер Оля) 14 листопада 7.35 ми сіли в експрес до Ярославля на Ярославському вокзалі в Москві. о 10.50 вийшли на перон Ярославського вокзалу, тобто вокзалу в Ярославлі)) На радощах, що ми доїхали, що відразу побачили потрібний нам тролейбус, ми забули купити квитки назад ... тому зворотний шлях ... про це потім. в загальному, встрибнувши в тролейбус, ми доїхали до Богоявленської площі, де знаходиться Спасо-Преображенський монастир. це ...

Читати повністю... Читати повністю Маша + Саша

14 вересня 2014 року, 17:29

в Коломну на вихідні

хочу поділитися з вами, дівчинки, враженнями від нашої поїздки в Коломну. Це мала батьківщина мого чоловіка, і, я, соромно зізнатися, об'їздивши всі Золоте кільце, в Коломиї була до цього жодного разу. Коломна знаходиться в 120 км від Москви на південь. Туди ми їхали на експресі Рекс, по часу 1,40, квиток по 255 руб. ми їхали від Вихіно, і народу в будній день було досить. Сидіння як в Аероекспрес, їде швидко, кондиціонер хороший, чай, кава продають під час поїздки. Ми жили...

Читати повністю...

Казань як місце для сімейного відпочинку

Нещодавно я була в блог-турі в Казані у своїх справах, але мені вдалося дізнатися про деяких місцях для дітей:) Якщо раптом хтось ще не придумав, куди поїхати влітку, Казань - на мій погляд, чудова ідея! Дуже гарний, гостинне місто:) Хто що може додати, куди рекомендуєте піти (пляж, дитячі розваги) - пишіть, додам! :) 1. ЯК ЗНАЙТИ ДО Казані Якщо їхати з Москви, то можна дістатися: 1) літаком - ціна квитків орієнтовно від 5500. до 13500р. (туди назад). Час польоту 1 час ...

Нещодавно я була в блог-турі в Казані у своїх справах, але мені вдалося дізнатися про деяких місцях для дітей :) Якщо раптом хтось ще не придумав, куди поїхати влітку, Казань - на мій погляд, чудова ідея! Дуже гарний, гостинне місто :) Хто що може додати, куди рекомендуєте піти (пляж, дитячі розваги) - пишіть, додам! :) 1. ЯК ЗНАЙТИ ДО Казані Якщо їхати з Москви, то можна дістатися: 1) літаком - ціна квитків орієнтовно від 5500. до 13500р. (туди назад). Час польоту...

Читати повністю... Читати повністю ♥ Ксюндель ♥

31 січня 2015 року, 22:36

Александров і Сергієв Посад ....

У Москві сьогодні обіцяли дощ і плюсову температуру, подумали ми що в місті робити нічого - буде одна суцільна сльота і бруд і поїхали гуляти в область. Вибрали місто по суті методом тику з тих, де ще не були - люблю я чомусь Ярославську трасу, затишна вона якась, та й від будинку близько, а по ній приблизно в 110 км від Москви є невелике містечко Александров, туди ми і тримали шлях, вставши раніше вранці.

Читати повністю... Читати повністю Марія (JustHappy!)

15 березня 2014 року, 18:19

Куди ж нам сходити ...

Місця для відвідування у вихідні і в найближчі прийдешні свята: 1.Ізмайловскій КремльПестрий комплекс, своїм виглядом майстерно імітує традиційну російську архітектуру початку 18 століття. У своїх стінах пряникові-лубочний Ізмайловський кремль зібрав все найкраще, що було в царській резиденції Ізмайлово: відтворений один зі ставків, покладено початок відродженню звіринця, пташника і стайні (в Кремлі живе ведмідь, ручні голуби, коні), висаджені пахучі квіти і виноград. Екскурсію в минуле допомагають зробити музеї, розташовані на території комплексу, вітряк, гончарна, ткацька та ковальська майстерні з можливістю навчання ...

SPA Санаторій Солотча і Рязань

Нещодавно повернулися з такого прекрасного місця, як Солотча. Ніколи не була в санаторіях, тому порівняти ні з чим. Чоловік був, тому каже, що це не найгірший варіант, а вже для відпочинку з дітьми дуже і дуже непогано.

Читати повністю... Читати повністю Катерина

18 січня 2015 року, 22:25

Єсенін в Москві

Я сьогодні побувала на екскурсії по есенинского місцях. З Московськими провулками я гуляю вже втретє, причому другий раз з трьох, без компанії, просто для себе. Серьога зі мною не хоче, він займався розвезенням грошей по музеям, Димон поїхав погостювати до бабусі. А я кайфувати. Термос, термобілизна і вперед. http://mosstreets.ru/marshruty/new-esenin-velikij-prekrasnyj-russkij/ Думки після екскурсії, навіщо і чому нас вчили в школі? Нас же вчили Єсеніну, Достоєвському, Толстому, Чехову. Чому ми нічого не пам'ятаємо? Підніміть руки ті, хто крім як прізвищ письменників ...

клин

Виставковий комплекс "Клинское подвір'я" телефони: (49624) 24-034, (916) 246-60-34, (499) 707-70-58 сайт: http://www.klinvk.ru/ адреса: Московська обл., м Клин, вул. Староямская, д. 4 Далі автобусом №437 до г.Клін або електричкою з Ленінградського вокзалу до м Клин. Далі автобус або маршрутне таксі 1, 7 до зуп. "Подвір'я Клінська ялинкова іграшка"

Читати повністю... Читати повністю Катерина

17 січня 2014 року, 11:37

Похід в історичний музей

Додзвонитися в Кремль це жесть.На електронні заявки вони відповідають отпіскамі.Но вчора один добрий чоловік в бібліо дав мені потрібний телефон. Рассказиваю.У них все розписано до кінця мая.Екскурсія проходить 1 раз в тиждень в понеділок в 12.00Едінственная не сплачена бронь у них на 19 травня! Якщо їм її 22 січня не оплачують нам пощастило! 22 січня в 17.00 я повинна зателефонувати і дізнатися " оплатили чи ні "Якщо не оплатили, то 23 січня до 12.00 я повинна буду привести їм гроші! Скільки коштує 10 дітей -10000 ...

Читати повністю... Читати повністю Тетяна

24 березня 2014 року, 15:50

Тула

Користуючись чудовою погодою вихідних відвідали ми славне місто Тулу.Осмотр почали ми з музею самоварів. Рита правда спочатку категорично не хотіла туди заходити не дивлячись на вже куплений квитки і вимагала гуляти по вулиці. Мабуть засидівся дитина в машині. Насилу але мені вдалося її туди заманити обіцяючи показати маліпусенькіе самовари для діток і обіцянкою того, що вона особисто вибере і купить магнітик-самовар в сувенірній крамниці ...

Наша травнева Казань

У нашій родині вже стало доброю традицією на першотравневі свята виїжджати куди-небудь на екскурсійна, і цей рік не став винятком) В цьому році була обрана Казань.

Маршрут по Казані

Росія - величезна країна і тут теж є що подивитися. Наприклад, Казань ... Я зробила пам'ятку по визначних пам'ятках, які там є і буду дуже рада, якщо ви мені допоможете доповнити цей список. Вся інформація взята на просторах Інтернету. Ось, що я знайшла: 1) Насамперед, це, звичайно, Казанський Кремль Помаранчевим - мечеть Кул-Шариф (головна мечеть Казані) Жовтим -Благовещенскій собор Синім -смотровие майданчики Світло-помаранчевим -вежі Сююмбике, це падаюча вежа, з якої за легендою впала цариця Сююмбике. Якщо докладніше, то Іван Грозний зробив цариці пропозицію ...

Читати повністю...

Океанаріум і національний музей Республіки Татарстан.

Наша подорож триває .. Чим би ще зацікавити діток ?? Мій обожнює риб, тому незважаючи на захмарну ціну в 700р для дорослого і 500р на дитину, океанаріум був обов'язковим в нашій програмі. У зв'язку з ціною з дітьми ми відправили тільки тата, тому моя думка ґрунтується на його враження, але він не був в Московському, але порівнює з Пітерським. Чи не нагальним кроком вони пройшли весь океанаріум за 25мінут. За таку ціну хотілося б чогось більш грандіозного. так що вердикт такий, живучи в ...

В Білорусь на вихідні. Біловезька пуща

Наближалися червневі вихідні, і ми вирішили провести їх в Білорусі. Вже дуже давно збиралися поїхати туди на машині. Тим більше відстань не така величезна, і дороги в прекрасному стані. До трьох офіційним вихідним ми додали два дні відпустки (день раніше і день пізніше) що б не стояти у величезних пробках близько Москви, зібрали валізу і поїхали в подорож.

московські травневі

Зовсім я подзабросіла свій щоденник на ББ .. Ех, час-час ... Але сподіваюся виправитися) І ще пару раз бувало, що пишеш-пишеш пост, а потім бах, він не зберігається. І бажання переписувати немає вже. А писати відразу сюди зручно, без всяких там копіювати-вставити. Гаразд, кінець ліричних відступів. Сьогодні я знову з путешественной темою. Наша традиційна травнева поїздка. І нехай на цей раз ми вибралися не так далеко - всього лише до столиці (гостювали у наших друзів), весна розквітла для нас в усій красі! ...

А де ми сьогодні були?
Чому саме культові?
Ru/marshruty/new-esenin-velikij-prekrasnyj-russkij/ Думки після екскурсії, навіщо і чому нас вчили в школі?
Чому ми нічого не пам'ятаємо?
Чим би ще зацікавити діток ?