Схожу на Землю планету виявили у сусідки Сонця

Фото: ТАСС / YAY

В системі Центавра вчені виявили родинний Землі екзопланету, повідомляє сайт "Комсомольської правди" .

У найближчу до нас систему входить три зірки - Альфа Центавра А, Альфа Центавра В і Проксима Центавра. Нову планету, так схожу на Землю, виявили саме в останньої зірки. Відкриття належить астрономам з Європейської Південної обсерваторії в Чилі.

Виявлена ​​планета не тільки знаходиться на комфортній відстані від зірки, але і неймовірно схожа на Землю. За даними вчених з університету Каліфорнії в Санта-Круз, в системі Центавра повинні існувати кам'янисті планети земного типу. До того ж, умови на їх поверхні можуть бути придатними для життя.

Раніше m24.ru повідомляло, що російський бізнесмен Юрій Мільнер і знаменитий космолог Стівен Хокінг збираються запустити нанороботи до найближчої зоряної системи Альфа Центавра. На проект Breakthrough Starshot вони витратять 100 мільйонів доларів.

Відстань до Альфа Центавра становить понад 40 трильйонів кілометрів (4,37 світлових років). Щоб долетіти до неї, найшвидшому з існуючих космічних кораблів буде потрібно 30 тисяч років.

"Мета ініціативи Breakthrough Starshot - довести, що наноаппарат вагою кілька грамів, приводиться в рух світловим променем, здатний розвинути в тисячу разів більшу швидкість і дістатися до системи Альфа Центавра за 20 років", - йдеться в прес-релізі проекту.

Робот буде важити всього кілька грамів. Його обладнають світловим вітрилом, камерами, фотонними двигунами, блоком живлення, приладами зв'язку і навігації.

Вартість запуску може скласти кілька сотень тисяч доларів, а вартість самого апарату буде порівнянна з ціною мобільного телефону. На думку вчених, в майбутньому можна буде запускати в космос сотні таких об'єктів.

У проекті Мільнера і Хокінга джерелом світлового променя, за рахунок якого буде рухатися апарат, буде наземна матрична система, що складається з окремих світлових джерел.

Передбачається, що дослідження і проектування займе кілька років. Сукупні інвестиції в проект будуть порівнянні з бюджетами найбільших сучасних міжнародних наукових експериментів, як, наприклад, Великий адронний коллайдер.

Посилання по темі