Новий підхід до пошуків планет в системі Альфа Центавра

19 грудня 2017 6:15:18

Новий підхід до пошуків планет в системі Альфа Центавра

Астрономи з Єльського університету, США, по-новому поглянули на прилеглу зоряну систему Альфа Центавра і відкрили нові шляхи пошуку в ній потенційно населених планет.
Згідно з новим дослідженням, очолюваному професором Деборою Фішер (Debra Fischer), при спостереженнях системи Альфа Центавра астрономи могли не помітити планети, подібні до Землі. У той же час це дослідження дозволяє виключити наявність у цій системі більших планет, існування яких передбачали попередні моделі.
Система Альфа Центавра знаходиться на відстані 1,3 пса (4 світлових роки) від Землі, що робить її найближчої до нас зіркової системою. Ця система включає три зірки: Центавра А, Центавра B і Проксиму Центавра. Відкриття в минулому році землеподобной планети на орбіті навколо Проксіми Центавра викликало новий сплеск інтересу до цієї системи.
У своїй роботі команда Фішер використовує дані, зібрані за допомогою нових спектрографічних інструментів, CHIRON, HARPS та UVES, встановлених на Дуже великому телескопі, розташованому на території Чилі. Уважно спостерігаючи систему Альфа Центавра за допомогою цих інструментів, дослідники змогли прийти до висновку, що в системі Центавра А могли бути до сих пір не помічені лише планети з масами менше 50 мас Землі; в системі Центавра B - планети з масами менше 8 мас Землі; в системі Проксіми Центавра - планети з масами менше половини маси Землі. Більших планет в системі Альфа Центавра, швидше за все, немає, вважають Фішер і її колеги.
Дослідження вийшло в журналі Astronomical Journal.